پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4525
-
الف
+

انتشار فراخوان جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان، فراخوان منتشر کرد

فراخوان سراسری مسابقه ایده‌پردازی و نمایشنامه‌نویسی برای فضاهای بیرونی در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان  منتشر شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، در متن فراخوان سراسری مسابقه ایده‌پردازی و نمایشنامه‌نویسی برای فضاهای بیرونی، آمده است:

دبیرخانه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان در نظر دارد به منظور شناسایی، تقویت و ترویج نمایش‌نامه‌های خیابانی با طرح و ایده فاخر و مورد نیاز جامعه که با ایده‌های خلاقانه و تأثیر گذار همراه باشند و همچنین معرفی استعدادهای تازه در این حوزه و گسترش دیگر گونه‌های اجرایی مانند تئاتر محیطی، تئاتر شورایی، تئاتر کاربردی و هنرهای اجرایی بینا رشته‌ای و...  مسابقه سراسری ایده‌پردازی و نمایشنامه‌نویسی برای فضاهای بیرونی را برگزار کند.

موضوع مسابقه آزاد و مهلت ارسال آثار تا 20مرداد 98 است.

شرایط و مقررات شرکت در مسابقه به این شرح است:

* پذیرش آثار در نمایشنامه‌نویسی با توجه به اهداف جشنواره به کیفیت، تنوع و نوآوری بستگی دارد.

*   نمایشنامه‌هایی که تا کنون در هیچ یک از مسابقات نمایشنامه‌نویسی و جشنواره‌ای شرکت نکرده باشند و به چاپ نرسیده باشند، در این مسابقه پذیرفته می‌شوند.

*  هر نمایشنامه‌نویس می‌تواند با ارائه حد اکثر سه اثر، متقاضی شرکت در این بخش مسابقه باشد.

 *چنانچه در هر مرحله‌ای از انتخاب آثار، مغایرتی با بندهای پیش گفته شده اثبات شود، دبیرخانه جشنواره ، نمایشنامه مورد نظر را از بخش رقابت حذف می‌کند.

*یک اثر برگزیده هیات داوران این بخش در آیین پایانی معرفی می‌شود و به آن جوایزی شامل دیپلم افتخار، لوح سپاس و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

همچنین 15 اثر برگزیده به تشخیص هیات داوران برای انتشار معرفی می‌شوند و به چاپ خواهند رسید.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان با دبیری فاتح بادپروا یکم تا پنجم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

م ه / ا ز

نظر شما
ارسال نظر